0
bernard

Vente " The Cavalino Hoard parts sale 2018 "

Messages recommandés

bernard

Vente aux enchères de pièces de rechange Ferrari, Maserati et Abarth, , chez Coys lors de la vente "Bleinheim Palace " , les 29  juin 2018 !

Pour ceux qui serait intéressé , le catalogue de la vente " The Cavalino Hoard parts sale 2018 " du 29 juin 2018 à Blenheim Palace, Woodstock, Oxfordshire,  , est disponible sur le site Coy's
http://www.coys.co.uk/blenheim-palace-2018-collectables

 

Citation

Coys are delighted to announce this astonishing collection of unseen parts, recently uncovered in a series of containers in the South-East of England.

The treasure trove of parts includes many valuable spares and items from the great Italian marques such as Ferrari, Maserati and Abarth, including parts for rarer models such as the 250 SWB, 250 GTO, 275, Competition Daytona, F40 and 512LM, along with Maserati 250F and various other Italian competition cars. Amazingly, many of the parts are still in their original wooden packing cases dating from the 1960s, or in their original boxes wrapped in oil paper.

Something of this scale and with the importance and rarity of the cars are related to is unprecedented.

 


 

Pour le registre des  Maranello  , je suis à la recherche de toutes informations , n° Vin , # ass et n° moteur  ainsi que la configuration !.

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
bernard

Un beau lot a acquérir !

Projet Ferrari 250Gto

billy_0706.thumb.jpg.e84242435e7a69fe5cc890aa12403123.jpgbilly_0723.thumb.jpg.ba027eb021d95152c55ceb0f4f522441.jpgbilly_0746.thumb.jpg.3ee0a3c861626e20cf417648503bca4a.jpg

 

 

Citation

This fantastic GTO project is sold from the former estate of a very well known Ferrari collector. The project comprises the chassis frame of a 1962 250 GTE (#4105GT) with period-correct Ferrari Tipo 128S V12 motor, a highly authentic tubular steel frame in the GTO style, bodywork sections, wheels, cooling, suspension and braking components, and various dials and gauges. Stamped into the chassis itself is a statement from former owner Fabrizio Violati to confirm this is “a faithful copy of my GTO #3851, dated 10th January 1988.

 


 

Pour le registre des  Maranello  , je suis à la recherche de toutes informations , n° Vin , # ass et n° moteur  ainsi que la configuration !.

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Rejoindre la conversation

Vous pouvez publier maintenant et vous inscrire plus tard. Si vous avez un compte, connectez-vous maintenant pour publier avec votre compte.

Invité
Répondre à ce sujet…

×   Collé en tant que texte enrichi.   Coller en tant que texte brut à la place

  Seulement 75 émoticônes maximum sont autorisées.

×   Votre lien a été automatiquement intégré.   Afficher plutôt comme un lien

×   Votre contenu précédent a été rétabli.   Vider l’éditeur

×   Vous ne pouvez pas directement coller des images. Envoyez-les depuis votre ordinateur ou insérez-les depuis une URL.

0